Jeśli jesteś mieszkańcem powiatu tarnogórskiego i chcesz załatwić sprawy związane z twoim pojazdem, musisz wiedzieć kilka rzeczy.
Po pierwsze.
Jeśli pracujesz na rano, to najlepiej zarezerwuj w pracy 2 dni urlopu.
Dostałem wiadomość od mieszkańca, że kilka dni temu chciał załatwić spawy związane ze swoim samochodem, jednak po kilku godzinach czekania odszedł z kwitkiem, ponieważ pracownicy nie zdążyli obsłużyć wszystkich petentów, więc drugi dzień z rzędu musiał wybrać urlop w pracy.
"Pobranie biletu nie gwarantuje załatwienia sprawy w danym dniu"
Po drugie.
Godziny otwarcia Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach:
- poniedziałek, środa, czwartek od godziny 7.30 do godziny 15.00
- wtorek od godziny 7.30 do godziny 16.30
- piątek od godziny 7.30 do godziny 13.30
Kto wymyśla godziny urzędowania? Większość społeczeństwa pracuje do godz. 14, 15 i 16. Na jakiej podstawie Wydział Komunikacji jest otwarty do godz. 15.00, a w piątek to już przegięcie na całego, bo wydział zamykany jest o 13.30.
Po czwarte zacytuje wpis internauty:
Kolejkę miliona ludzi obsługuje 6 - 7 biednych jak jasna cholera ludzi, no współczuje. Inni urzędnicy nieobsługujący bezpośrednio Klientów w Starostwie siedzą i piją kawę albo palą fajka.
Osobą odpowiedzialną za ten stan rzeczy jest Starosta tarnogórskim Krystyna Kosmala z Inicjatywy Obywatelskiej i wicestarosta Stanisław Torbus z Platformy Obywatelskiej.
Tak internauta skomentował sytuacje w Wydziale Komunikacji w Tarnowskich Górach.
Gdyby Ktoś się wybierał w TRIP do Starostwa Powiatowego - Wydział Komunikacji, przedstawię swoje spostrzeżenia z podróży:
- Wszyscy Petenci wkur... po same cyce. Siedzą z założonymi rękami i patrzą na drzwi, którymi wejdą - może załatwić sprawę jakby chcieli kogoś zabić;
- Kolejka na 50 osób (czekanie kilka godzin);
- Pani, która często tu bywa, po pogaduszkach mówi: "Tu tak zawsze, to najgorszy wydział komunikacji na Śląsku (wnioskuję, że jest tam codziennie i pewnie pracuje dla banku w dziale leasingu więc dla niej to nie nowość);
- Na holu, w informacji Pani, która dzielnie odpiera ataki Wszystkich, serio, złoty medal dla tej Kobiety, ja bym pozabijał;
- Kolejkę miliona ludzi obsługuje 6 - 7 biednych jak jasna cholera ludzi, no współczuje. Inni urzędnicy nie obsługujący bezpośrednio Klientów w Starostwie siedzą i piją kawę albo palą fajka.
Gratuluje osobie zarządzającej tym działem wyczucia managerskiego, to że zbierasz Feedback z działu się czuje: fajnie, że ktoś wymyślił, że liczba samochodów nie jest taka sama jak 10 lat temu a firmy je również kupują i ich ilość stale wzrasta. Fajnie, że wydział otwarty jest w piątek do 13:30.
Fajnie, że poznałem tylu ludzi w kolejce i sobie z nimi pogadałem bo przecież bez sensu jest siedzieć w pracy, zarabiać i płacić więcej podatku do Miasta, lepiej pobujać się po Urzędach (no myśl, myśl geniuszu, firmy inwestujące w mieście też pewnie nie biorą tego pod uwagę czy w danym mieście załatwia się sprawę w dzień czy może w 15 minut). Zmiłuj się Ziomek nad Obsługującymi Petentów, poważnie. Daj tam jeszcze jednego mniej to może odfruną już całkowicie. Foto: Pokazuje ilu przede mną oczekujących. Miłego weekendu.
P. S. Fajnie, że można płacić kartą O_o Idą wybory to wezmę to pod uwagę.
źródło: www.faceboook.com
ŁUKASZ DUDEK