Ogłoszono konkurs "Marka Lokalna". Jego celem jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem Marki Lokalnej. Konkurs został przedłużony do 14 maja.
Konkurs "Marka Lokalna" ogłosiły Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania, Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” oraz Lokalna Grupa Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice w ramach projektu współpracy „Marka Lokalna na BIS”.
Celem konkursu jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług z obszaru trzech Lokalnych Grup Działania: "Leśna Kraina Górnego Śląska”, „Brynica to nie granica” oraz Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem Marki Lokalnej.
Konkurs obejmuje 4 kategorie:
- produkt spożywczy,
- sztuka/rękodzieło,
- produkt użytkowy/rzemiosło,
- produkt turystyczny/rekreacyjny.
Do udziału w konkursie „Marka Lokalna” mogą przystąpić osoby indywidualne, amatorzy, profesjonaliści, grupy formalne i nieformalne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub wytwarzające produkty na terenie Lokalnej Grupy Działania „Leśna Kraina Górnego Śląska”, Lokalnej Grupy Działania „Brynica to nie granica” oraz Lokalnej Grupy Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które zapoznały się z Regulaminem Konkursu „Marka Lokalna” oraz zaakceptowały jego postanowienia.
Nagrody dla laureatów konkursu:
- Oznakowanie produktu/usługi Znakiem Promocyjnym „Marka Lokalna”,
- Szkolenie z zakresu promocji produktu lokalnego w Internecie,
- Profesjonalna sesja zdjęciowa produktowa,
- Promocja w TV, mediach społecznościowych oraz na stronie LGD,
- Prezentacja i promocja podczas „Jarmarku Marki Lokalnej”, XII Targów Produktów Regionalnych w Zakopanem oraz innych wydarzeń organizowanych przez LGD.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu zawiera Regulamin Konkursu „Marka Lokalna” dostępny na stronach internetowych:
www.lesnakrainalgd.pl
www.lgd-brynica.pl
www.nadarzyn-raszyn-michalowice.pl