Ogłoszono konkurs "Marka Lokalna". Jego celem jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem Marki Lokalnej.
Konkurs "Marka Lokalna" ogłosiły Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania, Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” oraz Lokalna Grupa Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice w ramach projektu współpracy „Marka Lokalna na BIS”.
Celem konkursu jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług z obszaru trzech Lokalnych Grup Działania: "Leśna Kraina Górnego Śląska”, „Brynica to nie granica” oraz Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem Marki Lokalnej.
Konkurs obejmuje 4 kategorie:
- produkt spożywczy,
- sztuka/rękodzieło,
- produkt użytkowy/rzemiosło,
- produkt turystyczny/rekreacyjny.
Do udziału w konkursie „Marka Lokalna” mogą przystąpić osoby indywidualne, amatorzy, profesjonaliści, grupy formalne i nieformalne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub wytwarzające produkty na terenie Lokalnej Grupy Działania „Leśna Kraina Górnego Śląska”, Lokalnej Grupy Działania „Brynica to nie granica” oraz Lokalnej Grupy Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które zapoznały się z Regulaminem Konkursu „Marka Lokalna” oraz zaakceptowały jego postanowienia.
Nagrody dla laureatów konkursu:
- Oznakowanie produktu/usługi Znakiem Promocyjnym „Marka Lokalna”,
- Szkolenie z zakresu promocji produktu lokalnego w Internecie,
- Profesjonalna sesja zdjęciowa produktowa,
- Promocja w TV, mediach społecznościowych oraz na stronie LGD,
- Prezentacja i promocja podczas „Jarmarku Marki Lokalnej”, XII Targów Produktów Regionalnych w Zakopanem oraz innych wydarzeń organizowanych przez LGD.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu zawiera Regulamin Konkursu „Marka Lokalna” dostępny na stronach internetowych:
www.lesnakrainalgd.pl
www.lgd-brynica.pl
www.nadarzyn-raszyn-michalowice.pl
Materiały
Regulamin konkursu "Marka lokalna"
Regulamin_konkursudocx.pdf 0.86MBOpis kategorii w konkursie "Marka lokalna"
Opis_kategoriidocx.pdf 0.27MBFormularz złoszeniowy w konkursie "Marka lokalna"
Formularz_zgłoszeniowy_Marka_Lokalna_na_bis.docx 0.31MB